Látom, szépen alakul a kocsid. A budi ablakát ne felejtsd el átreszelni, mert a német kialakítás nagyon más. (Ugyan nem lesz pont szemben a másikkal, de ez igazából nem látszik.)
Én is kétkomponensű gittet használtam, (Mobihel, autóhoz vettem eredetileg), de ennek van egy hátránya, melegben hamar megköt. Télen, a hűvös garázsban viszont jó lehet vele dolgozni. Akkor 20-30 percig használható. Nyáron 5-10 perc alatt megdöglik.
A hántolóval is óvatosan kell bánni, mert előfordulhat, hogy belekagylósítasz az alapanyagba. Nem tragédia, csak gittelni kell. Egyébként pici helyeken gitt helyett használhasz pillanatragasztó taknyot is. És azt pár perc múlva már csiszolhatod is.
A véglemez feltöltése már kicsit nehéz lesz, mert a "zsaluzatot" lecsiszoltad. Ebben nem tudok segíteni, mert én ilyet nem csináltam.
Nem tudom, M.machinátor mit találhatott, de nekem egyetlen Bz 52000-es kocsiról készült képen sem dereng a tető letörése.
Teszek ide egy képet, ahol viszonylag jól látszik a tető sarka.

A korlátokat szebben csináld meg, mint én, mert a belsőnél van egy kis ív az alján.
További jó reszelgetést!