Köszönöm a javaslatot! Nem tudom, hogy értem-e: de ha az alagútig vinném a 3-as elágazást, akkor az alagútba vontatná ki a mozdony a vagonokat, ha át akarná rakni egy másik vágányra? Nekem ez elég furcsa, nem túl életszerű megoldás lenne (persze lehet, hogy létezik ilyen, csak én nem tudok róla :).
Megpróbálom az ábra alapján elmondani a bánya vágányrendszerén folyó tili-toli koncepcióját.
- A BR 110 (mint max. leghosszabb vontató mozdony, amelyik bejöhet ide - DR IV-es korszak, dízelüzem) behozza az 5 db kéttengelyes, nyitott vagont az alagúton át a 7-es vágányra a szerelvényt. A teljes hossz kb. 16 + 55-60 cm. A szerelvény részben rajta áll az egyik kitérőn - ez van.
- A felső ágból lejön egy pici BR 100-as dízel tolató (hossza kb. 8 cm) és 1-2 vagononként elviszi a szerelvényt a 3, 4, 5 vágányokra.
- A "kiszabadított BR 110 rámegy a 6-os vágányon álló teli szerelvényre (ugyanolyan kéttengelyes szerelvény) és elviszi azt.
- Innentől megnyílik az út a 8a és 9-es vágányokhoz is
- A szén felvétel vagy az 1a, de inkább az 1b vágányon történik.
- A 2-es vágány mozdony tárolásra szolgál
