Az meg milyen érdekes, hogy kocsit mindíg csak a nemdohányzó, nyugdíjas nők adnak el. A kocsit egész évben garázsban tartják és csak egyszer mennek vele évente a nyaralóba :)) (Néha biztosan ki lehet fogni ilyet, de hát lottón is lehet 5-öse az embernek, ugyanekkora eséllyel)
A futásteljesítmény meg egy vicc. Manapság alig hallani olyan használt kocsiról aminek az óráját nem tekerték vissza :(
Ez azért vonatkozik a benzinesre is meg a dízelre is.
Előző hozzászólásomban kifelejtettem a porlasztókat a "rémek" közül. Bár azt inkább a Ford TDCi-knél szokták emlegetni mint amire erőssen kell gyűjteni 150e felett.
Azért ezek sem törvényszerő dolgok. Én eddíg egy olyan Lybrát láttam saját szememmel, aminek pl. meghalt a turbója. Az viszont már túl volt a 350e km-en.
Csak úgy kíváncsiságból, egy gyors közvéleménykutatás:
Itt a fórumon a diesel Lybrások között kinek volt már:
a.) befecskendező
b.) lendkerék
c.) turbó
(komoly) problémája?