fil Creative Commons License 2011.06.20 0 0 1178

Az meg milyen érdekes, hogy kocsit mindíg csak a nemdohányzó, nyugdíjas nők adnak el. A kocsit egész évben garázsban tartják és csak egyszer mennek vele évente a nyaralóba :))  (Néha biztosan ki lehet fogni ilyet, de hát lottón is lehet 5-öse az embernek, ugyanekkora eséllyel)

A futásteljesítmény meg egy vicc. Manapság alig hallani olyan használt kocsiról aminek az óráját nem tekerték vissza :(

Ez azért vonatkozik a benzinesre is meg a dízelre is.

Előző hozzászólásomban kifelejtettem a porlasztókat a "rémek" közül. Bár azt inkább a Ford TDCi-knél szokták emlegetni mint amire erőssen kell gyűjteni 150e felett.

Azért ezek sem törvényszerő dolgok. Én eddíg egy olyan Lybrát láttam saját szememmel, aminek pl. meghalt a turbója. Az viszont már túl volt a 350e km-en.

Csak úgy kíváncsiságból, egy gyors közvéleménykutatás:

Itt a fórumon a diesel Lybrások között kinek volt már:

a.) befecskendező

b.) lendkerék

c.) turbó

(komoly) problémája?

Előzmény: Guzzista (1175)