smnks Creative Commons License 2011.06.11 0 0 2451

 Üdv Mindenkinek!

 

 Alkotasu, most látom, nyitott kapukat döngettem 'odaát' a személykocsiknál!

 

 Én ferde lépcsőket ragasztottam a Dnz 64000-esemre a peronajtók alá, miként az eredetin is ferde, így befért mögé a hordmű. Igaz, ragasztottam egy-egy bütyköt az alvázra oldalirányban, a peronnal egyvonalban, azt imitálandó, hogy ezeken a kiugró profilokon támaszkodik a kocsi súlyának 2 x 1/8 -ad része, de igazából ez szinte nem is látszik, mert éppen a lépcső miatt takarásban van. Persze egy "szegecsszámlálónak" rögtön szemetszúrna a természetellenesség, de szerintem pont ez (is) az, ami ízlés dolga, valaki a tengelytáv csökkentést tartja elfogadhatóbb kompromisszumnak, valaki ezt.

 "Köztes" megoldást írtam odaát, mert 4 mm -rel még így is kisebb a tengelytáv az arányoshoz képest, ami eredetileg egy elmérésből származik, aztán mégis így hagytam, nehogy gondot okozzon a kurzkuplung kinematikánál!  Bár most, hogy már elkészült, úgylátom, nem okozott volna problémát.

  Ja, és nálam a Keletnémet PIKO Bi 24-ese volt az alap, amit elsősorban a tető ívelése miatt választottam.

Előzmény: alkotasu (2444)