Üdv Mindenkinek!
Alkotasu, most látom, nyitott kapukat döngettem 'odaát' a személykocsiknál!
Én ferde lépcsőket ragasztottam a Dnz 64000-esemre a peronajtók alá, miként az eredetin is ferde, így befért mögé a hordmű. Igaz, ragasztottam egy-egy bütyköt az alvázra oldalirányban, a peronnal egyvonalban, azt imitálandó, hogy ezeken a kiugró profilokon támaszkodik a kocsi súlyának 2 x 1/8 -ad része, de igazából ez szinte nem is látszik, mert éppen a lépcső miatt takarásban van. Persze egy "szegecsszámlálónak" rögtön szemetszúrna a természetellenesség, de szerintem pont ez (is) az, ami ízlés dolga, valaki a tengelytáv csökkentést tartja elfogadhatóbb kompromisszumnak, valaki ezt.
"Köztes" megoldást írtam odaát, mert 4 mm -rel még így is kisebb a tengelytáv az arányoshoz képest, ami eredetileg egy elmérésből származik, aztán mégis így hagytam, nehogy gondot okozzon a kurzkuplung kinematikánál! Bár most, hogy már elkészült, úgylátom, nem okozott volna problémát.
Ja, és nálam a Keletnémet PIKO Bi 24-ese volt az alap, amit elsősorban a tető ívelése miatt választottam.