A két ex debrecenivel összesen annyi a bajom, hogy a Kelenföldi telephelyen nem szóltak a munkalapfeldolgozóknak, hogy ezekben nem D10 UTS-155 és társai motor van, hanem sokkal, de sokkal erősebb ezáltal egészen más a fogyasztása. Amióta megkapták az átfolyásmérőjüket, azóta mindenki utálja, mert napi szinten kenterbe veri a 2 busz az egész havi megtakarítását az embernek. Iszonyat sokat fogyasztanak és egyáltalán nem illik bele ez a fogyasztás a normához kialakított képbe.
A BPI-207 alatt körülbelül 2 éve cseréltek hidat, így nem tudom mi ilyen furcsa ezen.
12-86 nem lenne rossz gép, de mivel rossz az adagolja, így sokszor felragad a gázpedál ami menet közben igen érdekes szituációkat tud létrehozni, valamint a váltó elektronikáját naponta kell rúgdosni, mert gondol egyet és semmi sebességed nincs.
03-33 is nagyon le van pukkanva váltó terén. Terhelésjeladócsere ráférne már. Hol 25-nél váltja a 4-et, hol 55-nél.
A többit nem szeretem ezért nem is ismerem.