Köszönöm a választ. Én is az alapos ellenőrzéssel kezdtem. Természetesen elemeire szedtem a kerekeket. Ki takarítottam az agyak belsejét, le takarítottam a csapágyazást, újra zsíroztam az agyakat, (a közép agyat még nem). Én is gondoltam arra, hogy monoblokk közép agyat teszek bele, de nem voltam biztos benne, hogy bele megy-e a régi agy helyére.
A pedál cserével én is egyetértek. Annál is inkább, mivel a gumi állandóan elfordul, ha egy kicsit keményebben nyomom a pedált. Van egy kis középtengely gondom is, mivel valószínűleg megszakították a menetet a tegnelyben, ezért gyakran le lazul a hajtókar. egy alkalommal el is hagytam.
A féknél én "olcsó" V fékre gondoltam széles fékpofákkal, de hosszútávon szeretném megoldani a tárcsafék felrakását, ha engedi a villa. Nemtudom a V fék milyen hatásfokkal dolgozik ha vizet kap.
A gerinc problémámmal kapcsolatban már ki tapasztaltam, hogy ha függőlegesen tudom tartani, akkor nem okoz gondot. Egy keményebb nyereggel nem tudok hosszabb utat megtenni, mert az rendesen megviseli a "hátsómat", mivel a függőleges helyzet miatt a teljes sújom arra nehezedik (ez tapasztalat). Elég sokat kerekezek (napi átlag 20-50 Km-t). Használtam már dupla rugós nyerget és nem volt gond a kerekezéssel.
A váltókat és a láncot is ellenőriztem és úgy tűnik, hogy még jó ideig használhatóak lesznek, bár már mutatkoznak a láncnyúlás jelei, de még jó ideig használható lessz.
Mégegyszer köszi a választ és várom a többiek észrevételeit is.