Folytatva a sort! akkor összeszedem neked a Kelenföldi áthelyezett kocsikat. 12-01, 12-02, 12-03, 12-04, 12-10, 12-12, 12-20, 12-21, 12-26, 12-27, 12-31, 12-35 (*),12-39,12-44, 12-52 (S), 12-53, 12-54, 12-55, 12-56, 12-57, 12-58 (S), 12-59, 12-60, 12-61, 12-62, 12-63, 12-64, 12-65, 12-68, 12-70 (S), 12-71, 12-73 (S), 12-74, 12-75, 12-76, 12-85, 12-90, 12-92, 12-93, 12-94, 12-95, 12-96, 12-97, 12-98, 13-00, 13-01, 13-02.
Ebből egy darab szívós. És miért is lett ilyen szar az állománya a Kelenfölsi garázsnak?
mert ilyenek maradtak itt, mint 12-84, 12-87, 12-89 és társai. Ezekután még jó hogy leromlott a színvonal.
Felújították átcsoportosítás előtt:
12-01 (Motorcsere), 12-02(GJSZ), 12-03(GJSZ), 12-04(GJSZ), 12-10(motor+váltócsere), 12-53 (tőlünk ment Fehérvárra), 12-62(GJSZ), 12-63 (GJSZ), 12-65 (GJSZ), 12-68 (GJSZ), 12-70 (S), 12-71 (GJSZ), 12-73 (S), 12-74 (GJSZ), 12-76 (GJSZ), 12-85(GJSZ), 12-90, 12-92(Mezőtúr), 12-93, 12-94(GJSZ, majs Ikabus), 12-95(GJSZ), 12-96(Mezőtúr), 12-97, 12-98(GJSZ), 13-00(Gyöngyös), 13-01, 13-02(Fehérvár).
És amiket kihagytam, azok között is lehet felújított. De enmnyi is bőven elég.
Ezek szerinted egy szinten vannak a Cinkotáról szétszórt selejtekkel?