Mekk Elek ezermester Creative Commons License 2011.05.09 0 0 3261

"hogy a venti kifujja a padlasterbol a szabadba a levegot ugy hogy kozben az athalad az autohuton,"

 

Ezt a kombinációt én nem is feszegetem, mert értelmetlenek tartom.

Egy 300 m3/h-s ventilátor hűtő hatása egy ekkora padláson szerintem gyakorlatilag nulla (talán még műszerel sem mérhető az icipici  hőmérséklet csökkenés), ráadásul még a kivezető cső+egyebek fojtása is csökkentik a teljesítményét.

 

"Masodik esetben a venti csak a tetogerinc alatt  felszerelt autohuton nyomja at a levegot,"

 

Ez az egyetlen használható kombináció szerintem, ide szerintem jó lenne a ventilátor tudása, habár ide én sokszorta nagyobb légsebességet alkalmaznék (és nincs szükég ilyen sok pascal-ra, mint amennyit ez a venti tud), hogy jobb hatásfiokkal lopjam a padlás hőjét: saccra én itt egy kb 25-35 pascalos, de 2-4 ezer m3/h-s ventit alkalmaznék.

A ventit és az autóhűtőt simán fellógatnám a gerincre (a ventit vastag puha kötelekkel zajcsillapításilag) és a kettőt összekötnén egy jó minőségű szemeteszsákkal (+ melegtűrő ragasztószalag), oszt kész.

Előzmény: peterch (3259)