"hogy a venti kifujja a padlasterbol a szabadba a levegot ugy hogy kozben az athalad az autohuton,"
Ezt a kombinációt én nem is feszegetem, mert értelmetlenek tartom.
Egy 300 m3/h-s ventilátor hűtő hatása egy ekkora padláson szerintem gyakorlatilag nulla (talán még műszerel sem mérhető az icipici hőmérséklet csökkenés), ráadásul még a kivezető cső+egyebek fojtása is csökkentik a teljesítményét.
"Masodik esetben a venti csak a tetogerinc alatt felszerelt autohuton nyomja at a levegot,"
Ez az egyetlen használható kombináció szerintem, ide szerintem jó lenne a ventilátor tudása, habár ide én sokszorta nagyobb légsebességet alkalmaznék (és nincs szükég ilyen sok pascal-ra, mint amennyit ez a venti tud), hogy jobb hatásfiokkal lopjam a padlás hőjét: saccra én itt egy kb 25-35 pascalos, de 2-4 ezer m3/h-s ventit alkalmaznék.
A ventit és az autóhűtőt simán fellógatnám a gerincre (a ventit vastag puha kötelekkel zajcsillapításilag) és a kettőt összekötnén egy jó minőségű szemeteszsákkal (+ melegtűrő ragasztószalag), oszt kész.