Törölt nick Creative Commons License 2011.05.04 0 0 37617

Ha jól tudom arra ma is vanak tervek ,h a nyíregyházi kisvasút Sóstóig újrainduljon, addig van rá igény, egyesek kisssé utópisztikusan azt is mondták ,h drótot fölé és kvázi villamosként. Nem hülyeség, de pályafelújítás nélkül nincs értelme. Hiszen régen itt 60 km/h volt a sebesség, ami már elég is lenne és a városon belül volt felsővezeték fölötte. A KK-n is min. 60 km/h kéne, h értelme legyen, sőt Kecskemét belteürletére is be kell vinni legalább vmi nem világvége helyre pl .a Rávágy térig,ahová régen ment. De az igazi az volna ha a nagyállomásig a városon belül villamospályaként menne végig a Rákóczi úton. Kecskemétn több milliós gigaprojekt készül a tömegközleekdés fejelsztésére, juthatna igazán erre is némi pénzmag. Igérnek ott mindent  pl. trolivonalakat is. Villamos nem lesz úgy tusdo, terv volt rá ,de elvetették mondván jó a troli helyette, a 20. század elején tervezték el a villamost a Rákóczi úton középen a helyet is kihagyták neki ,de aztán jött egy földrengés és ugyebár hirtelen másra kellett a villamosra szánt forrás.