Köszönöm a válaszokat, a Fonyód-Kaposvár vonalról már hallottam.
Minden vizsgálatnál az egész mellékvonal hálózatra tekintve nézték az összeget, az nem merült fel hogy a lakott területektől kilométerekre vezető vonalakat hagyjuk a francba, a néhány jó helyen vezetőt meg felújítani és kiváltani vele a buszt?
Ugyan külföldi vasúttörténetben nem vagyok otthon, de feltételezem hogy 100-130 éve nem voltunk annyira elmaradva a fejlett világtól mint most, tehát a nyugati mellékvonalak sem épülhettek nagyobb sebességre és erősebb felépítménnyel mint a mieink. Ott hogy oldották meg a fejlesztésüket?
A mai Szlovákiában sem épültek jobbnak a vicik mint nálunk, hiszen akkor még az is Magyarország volt, ott mégis utaztam olyan mellékvonalon ahol 80-nal repesztett a Bz ottani megfelelője. Ők szárnyvonalakra fordították a pénzt lakásépítés, termelő beruházás helyett?
Amire nem válaszoltál: mennyivel lennénk szegényebbek évente, ha a nyíri és kecskeméti kisvasutak megmaradtak volna üzemelő MÁV vonalként?