Egyszerűen csak így van kitalálva, gyakorlati és szimbolikus okból egyaránt. A két színész azt szimbolizálja, hogy Ömer a börtönben lelkileg belehalt a nagy csalódásba, Ezel van helyette.
Gyakorlatilag pedig Ömer arca szétégett, és a plasztikai műtét után Ezel van. Az idősebb szereplőket már nem lenne jó duplázni, mert zavarkeltő lenne a sok színész között eligazodni, továbbá középkorú embereknél akár 10-20 év alatt sem változik túl sokat a külső. De azért megfelelő sminkeléssel és frizurával jobban is lehetne érzékeltetni, hogy a fiatalabb szereplőt látjuk, vagy az idősebbet, mert általában teljesen egyformák, két időben eltérő jelenetben.
Ömer viszont fiatalabb, "változó" korban volt, nem beszélve az öccséről, aki gyerek volt még a rablás idején. Tehát ilyen szempontból korrekt módon ki van ez találva, legfeljebb a nézőnek is használni kell kicsit a fantáziáját, ami nem baj.
De én egyébként nem nagyon vagyok oda a sorozatért. Néha túlzottan vontatott, időben elnyújtják a semmit, érzelmi hatásvadász elemekkel operálnak, amivel főleg a romantikusabb nézőkre igyekeznek hatni. Illetve a török mentalitás, az ottani nézők igénye ezt hozza magával, hogy ők az ilyet bizonyára nagyon kedvelik.
Jók néha a sejtelmes beszólások, amiről a való életben már mindenki levenné, hogy Ömerrel állnak szemben, de itt persze mindenki adja a hülyét. Tehát ez inkább poénnak elmegy, ha nem is túl életszerű. Mint még nagyon sok minden is kissé meseszerű a sorozatban, ami egy bizonyos határig persze még elfogadható.