Ha nem számít a pénz / hitel és a régire már ráuntál, akkor magadban úgyis megszületett a döntés. ( Cserélsz, 06 utáni láncos 3.0-ra D: )
Egyébként valljuk be, hogy a régi konstrukció nagyon megbízhatóan képes üzemelni. PD elemekre érdemes néha ránézni géppel (egyébként futás közben úgyis produkál furcsaságokat), és cserélni ami rossz. Odafigyelt vez.szíjat szakítani művészet, más baja meg nincs. 17-es turbó néha komplett kuka (csipp, használat módja, nomeg láb függvénye) de van csiga bőven a piacon. Futómű, szilentek, gumiharang, összekötő, törött alumínium bizbaszok és a többi szarság nem kötődik az autóhoz. Köszönjük meg a közútkezelőnek, és a gázolaj adójában kifizetett útdíjnak. Nekem is 1.9 PD-m van, 70 ezerből conti vezérműszíj, vízpumpa, 5l olaj, görgők, conti hosszbordásszíj, meg a szíjfeszítő mechanikája cserélve. És tudom, hogy a következő időszakban nem kell vele foglalkoznom. Minden olajcserekor gázolajszűrő csere, és minden másodiknál a maradék teljesen + gázolajszűrő (30 ezer körül szokott lenni a költsége). 10 ezrenként olajcserézzük, benyel majdnem 4 litert. Utántölteni csak ritkán szoktam. De azért valljuk be, maxról a minimumra eszeget a periódusban. Ha elvállalok utánfutózást, akkor 1) nem tapad a turbó geója :D 2) olajat csipeget. De 200-at futott autónál mi sem természetesebb. Füstöm nincs.
Viszont azt mondod évente 30 ezret kell csak futni, az nagypapás műszak, azt kényelmesen bírja az autó. Whahaa, nyugdíjas lettél vagy mi?
Egyébként milyen a kocsid, van kép / link? automata? Színe? Talán vevő lennék.