Uplink Creative Commons License 2011.04.28 0 0 81

Graver látom nagyon nem akarod megérteni, amit irtam... :)

 

"Na most ezt értsem úgy, hogy az egységnyi rendelkezésre álló összegből - ahogy nevezed - vegyük el a dohányosok, illetve passzív dohányosok gyógyítására szánt pénzt, és adjuk a többiek kezelésére (beleértve az alkoholistát, drogost, túlsúlyost, megmozdulni is lustát)? Vagy hogyan kellene érteni?"

 

Nem, én úgy értettem, hogy a rendelkezésre álló pénzből, ha nem kell a dohányzás általi betegeket kezelni, illetve kevesebb ilyen jellegű kezelés szükséges, akkor több marad más betegek kezelésére. Persze lehet tovább szeletelni a betegeket, hogy aki nem mozog, túlsúlyos, alkesz, dorgos, azzal mi legyen....ebbe ne menjünk bele, mert akkor a végén csak a maratonfutók maradnak :)))

A kórházak, rendelők helyzetét meg szerintem mindenki ismeri sajnos. Abban igazad van, hogy aki megteheti, az félretesz és magánban oldja meg noha fizeti a TB-t... :(

 

"Van "szerencsém" napi 100 km-t vonatozni munkába és vissza (50-50), és nem számoltam a városban még megtett jókora utat átszállásokkal, valamint a kb. 3 km gyaloglást, amit még tartalmaz ez az út. Időben ez összesen 4 óra utazás. Kibírom, ráadásul nem érné meg anyagilag kocsival.

A kényelemre viszont mindig van magyarázat. "

 

Nem csak kényelem kérdése, hanem az, hogy nem vagyok hajlandó ilyen szinvonaltalan tömegközlekedésért (koszos vonatok, buszok, menetrend össze-vissza, stb) 1Ft-ot sem adni. Nekem havi kb 10-15e plusz költséget jelent az az autózás, ezt bevállalom, mert nekem meégri - persze lehet mondani, hogy kényelmes vagyok, ám legyen.

Ráadásul az az idő, amit elveszteget az ember, azt nem lehet forintositani, olyan dolgokkal is tölteheti amely a plussz költségnél több hozammal birnak. 

A teljes képhez hozzátartozik, hogy dolgoztam külföldön is elég sokat és ott, bár volt lehetőségem autós közlekedésre, a szinvonalas tömegközlekedés miatt inkább azzal jártam (lehet, hogy e miatt állok a magyar tömegközlekedéshez túl kritikusan)...Azért annak van valami diszkrét bája, hogy óramű pontossággal járnak a járatok, tiszták és ne adj isten még le is tudsz ülni.

 

Előzmény: Graver (73)