Nekem tetszett a cikk pár tévedést leszámítva:
" Az 1946-os államosítást követően két évvel megjelent a T87-es műszaki receptje szerint készült, de kisebb, csupán négyhengeres Tatraplan."
a plan nem a 87-es leszármazottja hanem a 97-esé, persze ez a műszaki recept jó fordulat, tényleg hamarabb le lehet írni mint esetleg utána olvasni, hogy valójában hogy is volt.
"Persze nem találtak a spájzban használható háromfeles motort, de azért a T87-eséből továbbfejlesztett kettőfelesben"
a 603 motorja nem a t87 továbbfejlesztése hanem egy butább másik konstrukció.
A 87-esben egy láncos OHC motor van, a 603-ban pedig egy egyvezérműtengelyes nyomorudas cucc, inkább valami amerikai V8 hulladékra hasonlít, de hogy a 87-es motorjának továbbfejlesztése lenne???
A 613-nál szerencsére visszatértek önmagukhoz és annak a motorja ténylegy szép darab.