cs!rke Creative Commons License 2011.04.19 0 0 3077

Az olaj nagyon nem tesz jót a generátornak. Először azt az olajfolyást kéne megszüntetni, majd a generátort rendbe tenni. Ehhez azért kell szerelni nem keveset. Ha nincs gyakorlatod ilyesmiben, akkor lehet, hogy jobb, ha hozzáértőbbre bízod.

Ha viszont van időd, szerszámod, meg kedved hozzá, akkor azért én meggondolnám (pénzhiány nagy úr). Alkatrészköltsége nem hinném, hogy eget rengető, de időben nagyon sok, szóval ha óradíjban számolsz, akkor szép összeg lesz.

A motortartó bak meg speciális bak, a vezeték elég fontos dolog! A baknak változtatja a csillapítását. Ha el van szakadva, akkor ez a része nem működik, ami eredményezheti azt, hogy rázza a kasztnit a motor.

A fordszámmérőd meg valószínűleg jó. Az enyém ugyan manuális, és ha jól tudom, az valamivel hosszabb, mint a tiptronic (pláne a quattro), de 3000-es fordulathoz kb. 170km/h tartozik. Az 1760-as fordulatszámot jelent 100-nál.

Előzmény: a61978 (3073)