Törölt nick Creative Commons License 2011.04.19 0 0 5305

Erre a teljesen korrekt hozzászólásodra azt mondom neked, hogy ha ismerik az illetőt aki fotóz, ismerik a muinkásságát, hogy milyen munkája fekszik benne, hoigy milyen képeket készít és mi célból, akkor a legidegbetegebb járművezető is azt fogja hogy csináljon nyugodtan fotót, és ha kell akkor segít is neki. 

Tehát ha pl odajön hozzám egy ismert fórumos vagy fotós, akiről lerí, hogy ért ahhoz amit csinál, akkor nagyion szívesen segítek neki. Pl én HáBé kollégával vagyok fotózás tzéren nagyon jó viszonyban, mert ha volt valami érdekesség, akkor Ő biztosan ott van. December 24-ei délutáni és éjszakai járatok, ünnepi terelések stb, vagy ha különleges járműtípus van az adott vonalon.

Legutóbbi ilyen közös fényképkészítési együttműködésünk a Keletiben volt ha jól emlékszem a 10-42 a 7E viszonylaton. Láttam hogy elkezd fotózni, így lekapcsoltam helyzetjelzőre a világítást este, megvártam míg csinál 2-3 képet és utána továűbbmentem. Az egész 2 perc alatt 1 utas nem szólt egy rossz szót se, de viszont meg lett örökítve valamint mivel ismerem az illetőt volt amikor a nyugatiban 931-esen kapcsoltam le 2006 dec 24-én az tompított világítást helyzetjelzőre. Ezek ugyan apróságok, de mivel egy fényképnél és egy esti fotónál nagyon nem mindegy, hogy milyen fények vannak így sergítek ahol tudok, de csak olyan embereknek, aki normálisan, hozzáértően csinálják ezt.

Sajnos Tény és való hogy annyira elhatalmasodott a sulinetes fotószenvedély, mert ha 114-esen Knorrozás van, akkor mindenki oda kell hogy menjen, amikor eddig azt se tudta hogy létezik ilyen vonal mert ha ő csinálja akkor nekem is kell. Ez az 1 bolond 100-at csinál élő példája, sztem ha KXM-020 vagy Virtualbus Fan kútba lenne ugrasztva, a többi kollégája úgy követné őt mint a messiást.

A legjobb amikor vagy 8 mobilos sulinetes a Leányka utcai felüljárón úgy fotózott délután, az egy dolog hogy FULL Ellenfényes volt, de nem csak homlokfalból, hanem mivel verőfényes napsütés volt, így még az oldala is Fekete volt a busznak. Mikor megláttam őket, amennyire tudtam a jobb oldali korlát felé húzódtam, akkor már legyen teljesen használhatatlan a készülő fényképek sorozata. Tehát amikor akkor baromságot csinálnak hogy az embernek felmegy az agyvize, valamint sunyi módon fotózgatnak és megosztják a rossz minőségű, sokszor tényleg sértő és egyéb dolgot tartalmazó képeket akkor ne csodálkozzanak, ha az embernek elpattan a húr. Többször előfordult már, hogy kattant a fénykép és már szabály szerint menekült az illető, amikor egy rossz szót sem szóltam hozzá. Ezeket be kellene fejezni. A járművezetőnek ez tényleg zavaró és ingert keltő dolog.

Szóval ha csinál egy fényképet a buszról, akkor vállalja már fel legyen szíves, legalább egy kézfeltétellel, mint ma valaki a Budaörsi úton.

Ha érzi az illető, hogy a minősége silány, vagy nincs benne semmi érdekes, lehetőleg ne ossza már meg az egész világgal, mert a kutyát nem tudja érdekelni, max felidegesíteni, hogy mennyire nem képes egy fénykép elkészítésére. A Járművezetők nagy része úgy gondolkozik, hogy egy szinten Ő is benne van a fénykép elkészítésének kivitelezésében.

Megpróbálom érthetően leírni, remélem akik fényt kaptak, azok is megértik.

Ha csinálnak rólad egy igazolványképet ami jól van megvilágítva, jól be van állítva a fejed, a hajad, stb. Azt ugye átveszed és kifizeted a pénztárnál.

Egyesek ugyanúgy kifizetnék az összeget? ha sötét lenne a fejük, árnyékos, majdhogynem felismerhetetlen? Ha úgy néznének ki mint Pumukli? Mert szerintem nem. Ugyanezt az elvet kell használni minden ilyen fotózás alkalmával.

Úgy csináljátok a minőségi képeket, mintha ezért nektek fizetnének.

Ezt azért mondom, mert egy jó képnek később értéke lesz.Ellentétben egy rossz képnek akkor sem lesz értéke, ha az az egy kép lesz az ég egy adta világon arról a tárgyról, buszról, stb.

Előzmény: Blindmouse (5262)