a61978
2011.04.18
|
|
0 0
3073
|
ÁÁÁÁÁÁH! Ez nagyon nagy meló! Néztem tegnap alulról a generátort és a öninditót,de tiszta olaj ot minden! Az olajdekninél folyik az olaj a generátora,mint már valaki irta hogy nem egyszerü kicserélni a tömitést mert valami kiegyensujozó tengely is van ott,és aztis lekell bontani(nem a teknő alján hanem a motor és a teknő közzöt)! A motortartó bakhoz megy valamilyen vezeték az levan szakadva,van-e neki valamilyen jelentősége? Ma mentem vele és 5-ik ben 100-as tempónál a fordszámérő 1700 mutat,és 6,5 pillanyatni fogyasztást,és mégis 10 allá nem megy még hosszu távon sem! Én keveslem a 1700-as fordulatott 100nál Ez normális vagy a ford szám mérő sem jó? 99-évj triptonik 150le quattro........A generátor cserét inkább szerelőkre bizzom,mert ez nagy meló,főleg a tömitést is ki kellene cserélni egyutal! az a baj hogy mostanába nemigazán lesz pénzem a gépre költeni,igy hát jöhet a spór,mégjobban! Már aztis megondolom hogy mikor inditom be a gépet mert ilyen fizetésekből nemigazán lehet kocsikázni |
|