Még egy kis off, aztán befejezem:
"A Szentlélek ugyanígy, hiszen a Fiú elválaszthatatlan az Atyától és a Lélektől is, nem csak ideiglenesen jött a világba a Szentlélek, nincs arról szó, hoyg valaha visszatér az Atyához, vagy elhagyja a nyájat"
Pl. amikor ilyen - hogy is mondjam -, balgaságokat írsz, mint az aláhúzott, akkor jövök rá, hogy mi egészen más hiten vagyunk. Mert te a sajátodból merítesz, és mindenféle hibás következtetésekre jutsz, mint, amit most írtál. Ez azért hatalmas butaság, mert az, hogy Isten elküldte a saját Szellemét, nem jelenti azt, hogy úgymond Szellem nélkül maradt a mennyben, mivel Isten maga is Szellem, sőt a Szelleméről úgy szól, mint a folyó, amely kiömlik a mennyei Templomból (Isten maga a forrása), és egyre nagyobb tóvá duzzad, máshol szélnek mondja, hogy fúj ahová akar, így van az, aki Szellemtől született. (persze Nikodémus ebből mit sem értett, holott nagy tanító volt) Szóval nem lehet az Isten Szellemről (amit hibásan Szentléleknek fordítanak magyarra, de nem pszihé, hanem pneuma) úgy beszélni, mint ami otthagyta a mennyet és ezért nincs többé ott, ha így lenne, miről beszél János, hogy látja az Isten trónja előtt ama hétágú mécsest, ami az Isten hét Szelleme? Vagy a Bárányka homlokán ama 7 szarv, ami szintén az. A menny telve van Isten Szellemével, minden mennyei élőlény is szellemben imádja az Atyát, és teljesítik akaratát. Isten maga Szellem, aki imádja szellemben is igazságban imádja Őt. (nem csak itt, hanem a mennyei lények is)
Persze tudom, hogy lelki embernek bolondság a szellemi, így valószínűleg ezt sem fogod érteni, meg azt sem, hogy mekkora balgaságot mondtál ezzel, nem is rovom fel neked, csak megemlítem, hogy... na... akinek nincs bölcsessége, kérje Istent hittel, és aki kér kap (aki persze állhatatosan kér), de nem gondolom, hogy ezt valaha is megértenéd, ahhoz Isten kellene.