hmsoft
2011.04.08
|
|
0 0
37565
|
Ki volt az az okos, aki ilyen állomásra DS55-öt tervezett rugós váltók helyett
Hadd idézzem magamat 2007. februárjából:
"Felsőpályás híd (788+40) előtt (790) 30-as sebességkorlátozás kezdődik. A híd mögött nem biztosított útátjáró, nemsokára Franciavágás pápai váltókörzetéhez érünk. A (kp. felé nézve) bal ívben fekvő állomás két teljes hosszúságú átmenővágányos, használatban lévő első átmenője U betonaljas (szórványos TU cserékkel), a második az átmenő fővágány. A harmadik, rövid átmenő a jobboldalt fekvő teleptől érkező iparvágány folytatása, U betonaljakon, ez is mutatja időnkénti használat jeleit. Az állomás területén alsóbbrendű aszfaltút halad keresztül mindkét váltókörzet közelében, rossz beláthatósággal. Ezért fénysorompós útátjárókat (787+20, 782+85) alakítottak ki, fedezésüket a nyíltvonal felől egy-egy fény bejárati jelző, az állomási vágányok felől fény fedezőjelzők biztosítják, mégpedig a közutak helyzete miatt egyéni kijárati jelzők helyén telepítve. A berendezések kezelését forgalmi szolgálattevő látja el. Franciavágás rendszeresen produkál kismennyiségű teherforgalmat, ezért Pápától idáig egyelőre lesz vasúti (tehervonati) közlekedés, de a vonal folytatására egészen Környéig az enyészet vár. A környei bejárati jelző előtt (779+80) végetér a 30-as lassú."
hm |
Előzmény: v_peti (37564)
|
|