cs!rke Creative Commons License 2011.04.01 0 0 2954

Még egy voks a BAU-ra. ;) Egyébként 2003-tól van BAU, szóval a faceliftesben is van még AKE (régebbi 180 lovas).

Azzal viszont vitatkoznék, hogy a 150 lovas teljesen más, mint a többi. Ez általánosítás, és messze van a valóságtól.

Van pár dolog, amire figyelni a 2.5V6TDI-nél. A 'B'-s motorokban cső vezérműtengely van, és görgős himbák.

A 150 lovasnak hullik az adagolója, meg a légtömegmérője, de vannak hírek széteső turbóról is.

Viszont nem csodálkoznék, ha a blokk, meg pl. a főtengely, egyebek ugyanazok lennének (most nem fogom megnézni a cikkszámokat).

Jelenleg egy AKN-es (150lovas) motorkódú autóm van, de AKE-s (180lovas) motor adagolója, turbója, porlasztócsúcsai, computere, légtömegmérője, meg a hozzá tartozó kábelezés van benne immáron 200ekm óta. Ráadásként egy kis chipelés.

Érdekességképpen a BAU hengerfej is simán rárakható, és akkor a vezérműtengely-probléma is ki van kerülve.