Nem tudom, találtál-e azóta megoldást erre a kérdésre.
Az autós villogóról annyit, hogy az egy villanócső, amit 12/24 Voltról hajtanak. Egy elektronikus transzverter az akku feszültségét 150-350 V közé felhúzza, amivel egy kondenzátort feltöltenek, és a villanócső anód-katód lábaira kötnek. Maga a villantás pár voltos vezérlő feszültséggel történik.
Tisztáznom kell, hogy a high voltage az voltaképpen magas feszültséget jelent ( a nagy az great lenne ) ami esetünkben azt jelenti, hogy az 50 voltos érintési feszültségnél magasabb feszültség van jelen a készüléken belül. A 350 V-os egyenfeszültséget hiábavaló lenne rákötni egy bármekkora hézaggal rendelkező hagyományos gyujtógyertyára. Semmilyen szikra sem keletkezne. Viszont a motorkerékpárok tirisztoros gyújtása ilyen elven (400 V-os egyenfeszültséggel) működik. Kondenzátort töltenek, és gyújtáskor egy tirisztor a gyújtótrafó primer tekercsén keresztül kisüti. A szekunderen pedig átugrik a szikra.
Tehát a trafóra kötéssel jó irányba indulnál, kérdéses viszont a teljesítmény igény, ugyanis a gyújtás erősen fogyasztja az ampereket. Nem tudom milyen gázkeveréket kell begyújtani, de gondolom egy szikrasorozat kéne az induláskor, míg az öngyuladás nem válik folyamatossá.
Talán egy Tesla tekercs kéne ide.