Neked a busz ilyen szintű műszaki állapotához semmi az ég egy adta világon semmi közöd nincs.
Amit Te felsoroltál, azok között van egy olyan indok is, ami által a busz szét tudna szakadni alattad?
Attól hogy nem működik az ABS, attól még ugyanúgy megállok neked szakadó hóesésben, sőt még korábban is, mint Te ABS-szel. Mert a járművezetőnek a lábában van az igazi ABS. Amikoris elkezded a lábaddal pumpálni a féket.
Ez a baj, hogy neked semmilyen hivatásos jogosítványod nincsés azt sem tudod miről beszélsz, de azért mondod az írtózatos baromságaidat. Kérdezd már meg a haverodat, akihez a 7-esre ki szoktál járni, a volvok bejövetele előtt hogyan állt meg a 280-assal meg a 435-össel? Vagy talán decemberben lefeküdt mint egy medve a téli álmára és csak márciusban jött ki a garázsból? Legalább a szerencsétlen kollégát ne alázd meg ennyire.Közben elárulom neked, hogy a 114 db Ikarus 412-esből és a fenntmaradó 405-ösökben évek óta nem működik se az ABS se az ASR. Mégis minden autóbusz leközlekedett mindegy téli havas napon.
Egyszer menj ki a Hungaroringre, a csúszópályára mint kivülálló és nézd meg hogyan is állnak meg a BKV-s 260-assal vagy 415-össel.
Majd menj át a személyautós oldalra, és nézd meg hogyan állnak meg ABS-szel. KB 2x akkora lesz a féktávolság, mint a busznál, amiben nincs ABS.
Határozottan örülök hogy inkább kihagytad, mert lehet hogy egy-két kolléga már a sírjában feküdne, míg Te büszke kennél arra, hogy megmentetted az FLR-703 homlokfalát.