Ha netén ehhez a 4 buszhoz kiszállna az NKH, első körben 3-at biztosan kivonnának a forgalomból. De az is biztos, hogy a topiktárssal csináltatnám meg az összes hibát. Hiszen úgyis hozzáértő.
Ha ezeket a hibákat magától felfedezte, akkor a javítás módszerét is biztosan ismeri.
Amúgy a BPI-118-nál egyik este az egyik topiktárs 973-ason volt és a 6 hengerből szerintem mind a 6 működött, de semmi különlegeset nem vettem észre rajta az biztos.
Mert hogy a BPI-018-ban nem működik 1 de inkább 2 henger az még helytálló is. Azon érezni és hallani is lehet, valamint olyan szinten remeg egy gyenge gázadás esetén is, hogy azt én ki se engedném forgalomba, főleg nem 40E és 188E vonalakra.
2 hónapja voltam vele a 58-ason 2 kört, mint cserekocsi, de akkor megfogadtam, hogy soha többet.