Természetesen növényzet lesz - mint írtam is éppen most vettem háromféle fűlapot. Valami fa is kell persze, az is lesz - pláne hogy a valóságban is a fák a kedvenceim az egész növényvilágból... :))))))
Igen, igaz ami igaz, egy kis ösvény jó volna, esetleg egy-két bámészkodó gyerekkel... Megoldom.
Hanem az elágazás felsővezetékezése ugyancsak feladta a leckét.
A fővonalból kiágazó csonkavágányt majd ellátom "Villamosmozdony állj !" táblával ( majd nyomtatok ilyet ), de egyelőre az "erősen görbülő ív" miatt nagyon sűrűn kellene oszlopokat telepíteni rövid egyenesszakaszokkal a szűk helyre - arról nem is szólva, hogy - az időnkénti elrakáshoz - a munkavezetéket és az oszlopokat le kéne szedni, majd előszedéskor újra ferakni - vagy pedig vmilyen "védőborító fedelet" kéne szerkeszteni a diorámákra.
Mégsem ez a legnagyobb probléma jelenleg, hanem a felsővezeték MŰKÖDŐ kiágaztatása a fővonalból a váltónál...
A "nagyok" ( az "igazi 1:1-es nagyvasúti felsővezeték szakemberek" ) szerint csak az az elfogadható megoldás, ha a kitérő irányba menő munkavezeték emelkedő síkban "túl van vezetve" az elágazáson, és az ellenkező oldalon külön oszlopon van feszítve.
Csakhogy : én szombaton Pestre utazván észrevettem egy "sima", egyszerű munkavezeték kiágaztatást kitérő irányba mindenféle feszítőoszlop nélkül ( olyat, mint a városi villamosoknál, ahol egyszerűen csak kettéválik a vezeték egyenes és kitérő irányba...)
Most ilyen képet / fotót keresek, hogy biztos, hogy jól figyeltem-e meg. ( Nem mondom, hogy sok ilyet láttam, de ez emlékezetem szerint ilyen volt...)