kepzavarvideo Creative Commons License 2011.03.18 0 0 41953

Mondjuk nekem nem a tv néző a célközönség, hanem a televiziók, illetve a filmek-reklámok megrendelői, akik nem agyonkomprimált anyagot kapnak, és nem a tesco gazdaságos lcd-n nézik meg! Az hogy a tv nézőkhöz az eredeti minőség hány százaléka jut el, az valóban siralmas, de ez már a nézők igénytelensége is... hisz a upc 4-5mbps e drága, mennyivel olcsóbb a digi tv 1.5mbps e...bár a 4-5 mbps is elég gáz az eredeti 176mbps után...

 

Egyébként sajnálom hogy a néző maga soha az életben nem fogja látni hogy milyen is volt az adás eredeti minősége!!! Igy soha az életben nem látja meg, hogy a profi monitoron a sima SD felvételen a műsorvezető részletgazdagabb, mint a hűdecsúcs otthoni plazmán az otthoni HD kamera képe... nem is beszélve a valós HD adásról!

 

 

én nem azt a fajta rétegződést mondom, nem a prosumer-broadcast elválását, hanem a profi (prosumer ÉS broadcast) és a home-amatőr elválását, illetve épp azt a jelenséget, hogy a kommersz reklámok úgy állitják be, úgy forgalmazzák az amatőr termékeket, hogy azonos értékűeknek, minőségben azonos minőségűnek állitják be a profi eszközökkel őket!

Előzmény: etwg (41952)