gabor144 Creative Commons License 2011.03.18 0 0 37355

Ezt nem értem. A többi 9 utasnak miért nem kellett útlevélvizsgálaton részt venniük?  

 

Én 3 éve nyári péntek 18 óra tájban indultam Fülekről egy nagyon szép, felújított Bz-vel, kb. 15 utas volt indulóban, a határon kb. 5-7 fő jött át, viszafelé is kb. 5-7 fő szállt fel. Akkor már elég jól csatlakozott az Uzsgyihoz.

 

Tényleg nem vasútra való utasmennyiségek, de azért valahol nagyon abszurd, hogy ebben a nagy közös Európában a Szobtól Hidasnémetiig terjedő 200-valahány kilométeres határszakaszon semmilyen átjáró menetrendszerinti közösségi közlekedés nincs. (Na jó, néhény heti 1-2 járatpáros busz talán akad.) Lehet azt mondani, hogy oldja meg az átmenetelt mindenki, ahogy tudja, vagy ne menjen át, de ha íg állunk hozzá, akkor ezt el lehet mondani rengeteg más vonalra is, és akkor akár be is zárhatjuk a tömegközlekedési vonalak nagyobb részét.

 

Szerintem a viszonylag sűrű belföldi hálózatok közötti alig pár kilométeres határmenti lyukakban legalább a legfontosabb átmenetekben, legalább napi 3-5 járatpár üzemeltetése olyan alapvető minimumszolgáltatás, aminek finanszírozását - (tőlem lehet mikrobusz is, csak legyen egy jól meghirdetett valami) -  én indokoltnak tartom a közösségi közlekedési rendszer használhatósága érdekében. 

Előzmény: Gulper (37345)