A sajtószabadságért nem fizetni kell, hanem meg kell védeni.
Láthattad az elmúlt 3 hónapot.
De nézzük, kiket védtek (mai beírás a UPC/felhasználók (érdekvédelem) topicból:
"válasz | megnéz | könyvjelző 2011.03.18 11:36:13 © (263)
Csökken a csatornaszám, ugyan digitális dobozos UPC-vel rendelkezem, de akkor is felháborító, hogy plusz költséggel tudom csak azokat a csatornákat fogni, amire egyébként hűségnyilatkozatos szerződésben kötöttem meg. Csak nekem kell hűségesnek lennem? Jelenleg 10500 Ft -t fizetek a UPC-nek egy internetért, és két dobozos tv használatért, de az internet szolgáltatással sem vagyok elégedett, az ügyintézésük meg egyszerűen felháborít:
Több éves UPC előfizetőként sokszor voltam azon az állásponton, hogy szolgáltatót váltok, azt hiszem megérett a helyzet:
1/Nincs számlatartozásom, bár mint több mint 5 éves előfizető, drágállom a szolgáltatást, az új belépők mindig kedvezőbb csomagot kapnak.
2/ Rendszeresen lelassul az internetünk, akadozik, vagy egyszerűen eltűnik.
3/ Semmi gond: van telefonos ügyfélszolgálat: ami felháborító: telefonszámlákkal tudom bizonyítani, hogy ügyintézőt minimum 30 perc után lehet csak elérni, addig is a hibabejelentő vonalon 2-3 percenként ajánlgatja az automata a kedvező csomagokat, másnapra ígér új előfizetés esetén TV-t, Netet, Telefont:-( Ha a hibavonalon telefonálok, nyilván ezek vagy valamelyik része már elvileg birtokomban van.
Hallgatom, hogy 10 percnél többet kell várni az ügyintézőre, próbáljam meg esetleg későbbi időpontban.
24 órán belül óránként próbálom, a végén 35 perc várakozás után kapok ügyintézőt, aki megállapítja, ninvcs szlatartozásom, nem vagyok korlátozva, átad egy műszakis kollégának. Még mindig az én telefonköltségemen. Újabb 10 perc után műszakis operátor javasolja, áramtalanítsam a modemet, megtörtént, változás nincs, üssek be ezt-azt, diktál, én pötyögök, semmi eredmény, telefon költségem az egekben, mert már 47 percnél tartok, netem még nincs:-(
Műszakis kolléga megvizsgálja, nem tudom mit, nem lát hibát, próbáljam a hálókártyát újra telepíteni és hívjam vissza őket.
Kérdésem, hogy esetleg a UPC nem tudna -e visszahívni, nem a válasz.
Kikeresem a hálókártyás DVD-t, reményeim szerint az, nem értek hozzá, nem sikerül persze, még annyira sem értek hozzá, nyilván, nem tisztem érteni.
Visszahívom a UPC-t, újabb 30 perc, addig automata értékesítené a vacak szolgáltatásaikat, szíves türelmemet kérik, ennyi idő után sem szívem sem türelmem, de hurrá, 35 perc után műszakis kollágához vagyok irányítva, elmondom neki panaszomat, nem tudom, mit kell csinálnom, nem értem, nem is akarom, előre fizetem a szolgáltatást, nem küldenének ki egy szerelőt?
Nem, vagyis igen, de az nekem pénzbe kerül, 2500 Ft maga a kiszállási díj, és egyáltalán nem biztos, hogy nem a számítógéppel van a gond, hívjak egy ismerőst, aki ért az informatikához, aztán hívjuk vissza őket.
Közben ketyeg a telefonszámlám, szóvá teszem, válasz, miért nincs UPC telefonom? Sokkal olcsóbban, sőt őket ingyér is tudnám hívni. Volt, többször nem volt vonal, mint amennyit tudtam használni, őt visszamondtam.
Személyes ügyfélszolgálaton ugye ez nem intézhető, ott kell állnom a modem mellett:-(
Több mint másfél órás telefonálás után az összes szolgáltatását visszamondom a UPC-nél. Ne gyakoroljanak kegyet az én vaskosan kifizetett számlám után, ne kelljen több ezer Ft-t fizetnem minden második héten telefonszámla gyanánt, mert az ügyintézésük egyszerűen a pofátlanság határát már nem súrolja, hanem átlépte."