Nekem evvel kapcsolatban az a legellenszenvesebb, hogy előtte TVből, Teletextből, csapból, Internettóból is az folyt hogy a Matáv ad így kedvezményt meg úgy kedvezményt.
Aztán hogy csúcsidőszakban Pápua-új-Guineába 7,0491%kal olcsóbban lehet telefonálni (kit érdekel? :)), meg hogy kiterjesztették az Internetes kedvezményt. De csak említés szintjén.
Én ott érzem az átverést, hogy nem tudom előre hogy ÍGY számolnak vagy ÚGY. És még ők sem tudják! :)) Akkor minek oda ügyfélszolgálat?
Végül majd kijön a telefonszámla 18620 Ftról, és a reklamációra azt mondják, hogy dehát ők megmondták, hogy úgy kell számolni.
Vajon a monopólium vége és az "egészséges versenyhelyzet" rákényszerít(het)i a Matávot hogy végre normális SZOLGÁLTATÓként viselkedjen? (Mondjuk akinek érdeke hogy a kliens elégedett legyen, vagy el vagyok tévedve? :))))