Hát ez a 2011-es pk annyira nem jön be, bár lesz benne 1-2 érdekesség.
931-esen és 994-esen 1-1 AP. Vajon a 931-re Kelenföld fogja adni(?), vagy Dél-pest újra beszáll a 67-esbe és oda szerel majd?
908-asnál ahogy látom erőltejes ritkítás lesz, összesen kocsival. Sűrítő és a Döbrentei csonka érzésem szerint nem lesz.
7E-re 6 Volvo? Szerintem még az 1 is sok. Lassan gyorsulnak, nemigen lehet vele ügyeskedni, stb. Menetkimaradásuk lesz gazdagon.
26-os végre visszanyeri régi mivoltál, a Nyugatihoz fog menni. De hogy nehogy túl jó legyen, nyáron, hétvégén is megint szóló lesz.
A 178-as viszonylat ugye a Keletihez fog menni. Közös lesz tehát a 178-as busz járműparkja a 178-as viszonylattal, valamint össze is hangolják. Na azért ez már nem semmi. :-D
A 224-esen hétköznap megszűnik a Nógrád Volán. Hétköznap átszerelő járművekkel lesz kiadva. Hétvégén vajon Cinkota fogja kiadni?
A 250A viszonylat 2 kocsiját elvileg a VT-Transman fogja adni.
Valami hozzáértő le is ellenőrizte ezt a Paraméterkönyvet, vagy úgy voltak vele, hogy ők sosem hibáznak, vagy már előr isznak a medve nem létező bőrére?
a 117-esen nem csak az az érdekes, hogy midik lesznek, de hogy még lesz egy ap-s midi is, az már több a soknál. Ezt sem mostanában írták, az biztos.