kaloz01 Creative Commons License 2011.03.13 0 0 2807

Összeakadtam egy sráccal a neten, aki tud szervízmaualt. A pénzt már elküldtem, remélem a héten a cucc is megjön.l Ha kell valami belőle szólj, és küldöm.

A 20 ezres ellenőrzésen én is gondolkodtam. Szerintem úgy kell érteni, hogy a sima szervizeken, leveszik a burkolatot és szemrevételezik a szívat, hogy nem rojtolódik-e?

A váltó differenciálján még nem néztem meg az olajfeltöltés lehetőségét, de fater szerint lehet, hogy nincs is. Ez esetben csak akkor tudod cserélni, ha szétszeded.

 

Más:

Eddig mínusz 12 fokban nehezen indult a gép (3-4 másodpercik köszörült). Gondoltam biztosan kiment néhány izzítógyertya. Vettem is kettőt, hogy beleteszem. Ma a műhelyben kimértem, és egy sem jó!! Akkor, hogy a fenébe indult be egyáltalán? Én egyszer a régi audi 100-asommal megszívtam így, és abba bizony nem tudtam életet lehelni gyertya nélkül.

Kérdezem én, ha pl.: cask 3 gyertya jó a motorban, akkor az a 3 megkapja mind a 6 feszültségét, áramerősségét (sorban van kötve)? Mert ha igen, akkor 6 db újat kell vegyek, he nem akkor elég 4 db.

 

Kalóz

Előzmény: schwarz01 (2803)