Törölt nick Creative Commons License 2011.03.09 0 0 1006

Azaz, még azzal együtt is, hogy egy szutyok, sok a gond vele, tartalék gép kell a járattörlés elekrüléséhez

 

Bakker komolyan mondom... :)))) Ezt így honnan? Nem olvastad, hogy a tartalékgép egy dolog, a hír szerint viszont nincs járattörlés miatta, mert nincs vele nagy gondjuk? :) Az a rész kimaradt? :)

És ez csak az Augsburg Airways. Ott a többi tucatnyi cég. Velük mizu? :)

 

Azért a Dacia-hasonlat egy picit... :) Megjegyzem, Budapest-Flensburg távot kitűnően teljesített, nem is egyszer. Más kérdés, hogy 2 éves korától rohadt, rozsdásodott, a váltó eltört, elektromos zűrjei voltak. De azért a Q400 mégsem Renault 12-licensz, a Kárpátokon túlról, na... :))

 

A többi kérdésem és a többi tény változatlanul fennáll.

Előzmény: Ramius (1005)