1. Nem tekintély, hanem alapos tudás és tapasztalat.
2. Bevált annak, aki arra hazsnálja, amire tervezték. És náluk is úgy, hogy 8 gépre egy kilencediket tart a mandzsettába fűzve... Azaz, még azzal együtt is, hogy egy szutyok, sok a gond vele, tartalék gép kell a járattörlés elekrüléséhez, sokat kell szerelni, olcsóbb arra a marha szűk rétegfeladatra, amire kitalálták.
A Dácsia szarul volt összerakva, hullott darabjaira, rohadt, állandóan reszelni kellett, mégiscsak autó volt, sőt, státusszimbólum volt, főleg orvosoknak, tanároknak volt. Mi több, romániai viszonylatban hatalmas dolog volt, ha valakinek volt egy Dácsiája.
A szerelők annak ellenére kifejezetten utálták, hogy pénzt kerestek rajta.
El lehetett vele menni akár többszáz kilométer messzire is, általában nem ázott be, lehetet vele akár 130-cal is menni, mégis, senkinek se jutott eszébe a német autópályára vinni, napi regensburg-Nürnberg ingára...
S végezetül: autó volt, használható volt, mégis bárki gondolkodás nélkül elcserélte volna szinte bármire, no és nem is sírja vissza senki sem!!!!
Hát röviden ennyi a Q400 történet...