f_k Creative Commons License 2011.02.25 0 0 37009

Ahol menetrendszerű buszközlekedés van ott lehet stop táblás vasúti átjáró?

 

Kb 1978 vagy 1980 ban történt egy baleset, azóta ez előírás - volt- , ha jól tudom ma is az.

 

Amúgy lehet  a kőszállító kamionokkal biztos találkozott volna egy Bz ahogy Kiskunlacházán, a V43 es vontatta tehervonattal a sóderes kamion anno.

 

A kamionosok egy része sajnos agresszív.

 

A kőszállítás vasútra terelése részben a nyíltvonali rakodásokkal megtörtént.

 

Részben.

 

De jobb lett volna az iparvágányokat használni.

 

Pl: Bajpatak ex ÁRHI IPV kiág.

 

Csak ugye aranyárban kell mérni az iparvágányhasználati díjat.......

 

Sajnálom a 84 est.

 

Leier téglagyár iparvágánya elbontva, pedig Ők még Recsk Parádfürdőn is rakodtak......

 

 

A személyforgalomban Salgótarján Füzesabony vagy Debrecen lett voln a anyerő.

 

De Füzesabony a térségi központ Aldebrőnek, Feldebrőnek, stb.

 

Most új  buszjáratot engedélyeztek épp idén új járatként hosszabítással, Füzesabonyig Az Eger Verpelét, Feldebrő Aldebrő Kápolna -Füzesabony viszonylatban Kápolna és Füzesabony között....

 

Ez eddig Kál Kápolnára vasútállomásra ment be, és onnan indult vissza de most Füzesabonyig jár.

 

Kápolna és Kál Kápolna vá között megszűnt e helyett megy Füzesabonyba

 

Csak azért mert a lakosok nem akarnak átszállni Kál Kápolnán vonatról buszra és fordítva.

Előzmény: erdőszéli (37007)