Ahol menetrendszerű buszközlekedés van ott lehet stop táblás vasúti átjáró?
Kb 1978 vagy 1980 ban történt egy baleset, azóta ez előírás - volt- , ha jól tudom ma is az.
Amúgy lehet a kőszállító kamionokkal biztos találkozott volna egy Bz ahogy Kiskunlacházán, a V43 es vontatta tehervonattal a sóderes kamion anno.
A kamionosok egy része sajnos agresszív.
A kőszállítás vasútra terelése részben a nyíltvonali rakodásokkal megtörtént.
Részben.
De jobb lett volna az iparvágányokat használni.
Pl: Bajpatak ex ÁRHI IPV kiág.
Csak ugye aranyárban kell mérni az iparvágányhasználati díjat.......
Sajnálom a 84 est.
Leier téglagyár iparvágánya elbontva, pedig Ők még Recsk Parádfürdőn is rakodtak......
A személyforgalomban Salgótarján Füzesabony vagy Debrecen lett voln a anyerő.
De Füzesabony a térségi központ Aldebrőnek, Feldebrőnek, stb.
Most új buszjáratot engedélyeztek épp idén új járatként hosszabítással, Füzesabonyig Az Eger Verpelét, Feldebrő Aldebrő Kápolna -Füzesabony viszonylatban Kápolna és Füzesabony között....
Ez eddig Kál Kápolnára vasútállomásra ment be, és onnan indult vissza de most Füzesabonyig jár.
Kápolna és Kál Kápolna vá között megszűnt e helyett megy Füzesabonyba
Csak azért mert a lakosok nem akarnak átszállni Kál Kápolnán vonatról buszra és fordítva.