f_k Creative Commons License 2011.02.25 0 0 37005

Nagykanizsa és Szabadbattyán között egy egyvágányú pálya van.

 

A busznak nem kell vonatkeresztre várni , míg a vonatnak igen.

 

A 80-90 km/h sebesség miatt így tovább tartana az út vonattal.

 

Ja Székesfehérvár Tárnok között elvileg 160 as pálya épül, no ott vánszorogna a Bz 80-90 el.

 

Ha 2 vágányúsítanák, a 30 ast legalább részben , mint a 140 est, meg sebességemelés is lenne, illetve a vonat nem minden bokorban megállna a Balaton partján levő állomásokon illetve megállókban, akkor  versenyképesebb  lenne.

Nagykanizsa esetében nem ingyen viszi ki az utast a helyijárat a vasútra, így mivel messze van drágább és versenyképtelenebb a vasút, ha nem lesz a vasúti utasoknak ingyen akár a Tesco buszokhoz hasonló ráhordó buszuk, akkor nem éri meg az egész.

 

Nagykanizsát sajnos már elbukta a vasút, mert az autópályán a busz mehet 100 km/h val, max a Székesfehérvár Tárnok 160 as pálya javíthatna valami t a helyzeten.

Előzmény: zsitvica (36979)