Vonatkilométer korlátozás miatt tiltott volt felmeni Salgótarjánig.
SAlgótarján eleve egy megállóhely nem lehet körbejárni, szóló motor esetén mindegy, de nyáron Bz+mellék járt KIsterenye Kál Képolna között.
A 84 esnek a fő bűne, az volt, hogy túl nagy volt az állomáskon nyíltvonalon a személyzet.
Feldebrőn a vezető jegyvizsgáló/vonali tolatásvezető tekert.
Verpeléten egy váltókezelő+forgalmi szolgálattevő
Tarnszentmária I sorompókezelő
Tarnaszentmária II sorompókezelő
Sirok sorompókezelő
Recsk váltókezelő+forgalmi szolgálattevő
Mátraderecske sorompókezelő
Mátraballa forgalmi szolgálattevő
Mátramindszent forgalmi szolgálattevő
4 es túrban legalább 40 ember volt a létszám.
AZ a furcsa, hogy a kápolnai, kőkútpusztai, Máraderecske és Mátraballa közti nyílt vonal,i továbbá a Mátramindszenti Nemti sorompókat fénysorompóra cserélték, a személyzet csökkentése így megoldható lett volna csak ugye egy sorompó 20-25 Mft ez kb 150 millió Ft Mávos árakkal.
A vonalon Recsk Parádfürdőn meg Mátramindszenten lett volna csak értelme a szolgálatnak max Verpeléten, így csak 3 ember kelett volna ez 4 es túrban 12 ember.