f_k Creative Commons License 2011.02.25 0 0 37004

Vonatkilométer korlátozás miatt tiltott volt felmeni Salgótarjánig.

 

SAlgótarján eleve egy megállóhely nem lehet körbejárni, szóló motor esetén mindegy, de nyáron Bz+mellék járt KIsterenye Kál Képolna között.

 

A 84 esnek a fő bűne, az volt, hogy túl nagy volt az állomáskon nyíltvonalon a személyzet.

 

Feldebrőn a vezető jegyvizsgáló/vonali tolatásvezető tekert.

 

Verpeléten egy váltókezelő+forgalmi szolgálattevő

 

Tarnszentmária I sorompókezelő

Tarnaszentmária II sorompókezelő

Sirok sorompókezelő

 

Recsk váltókezelő+forgalmi szolgálattevő

Mátraderecske sorompókezelő

Mátraballa forgalmi szolgálattevő

Mátramindszent forgalmi szolgálattevő

 

4 es túrban legalább 40 ember volt a létszám.

AZ a furcsa, hogy a kápolnai, kőkútpusztai, Máraderecske és Mátraballa közti nyílt vonal,i továbbá a Mátramindszenti Nemti sorompókat fénysorompóra cserélték, a személyzet csökkentése így megoldható lett volna csak ugye egy sorompó 20-25 Mft ez kb 150 millió Ft Mávos árakkal.

 

A vonalon Recsk Parádfürdőn meg Mátramindszenten lett volna csak értelme a szolgálatnak max Verpeléten, így csak 3 ember kelett volna ez 4 es túrban 12 ember.

 

 

 

 

 

Előzmény: DJ. Bakter (36977)