A vasútállomás 1,2 km re van központtól, simán legyalogolható kb 10-15 perc alatt.
Hát igen, csak az utasok többsége nem gyalogolni akar, hanem oda akar érni. Van egy forgalmas buszmegálló a lakótelepen, az messzebb van, a bevásárlóközpont meg még messzebb, nem mindenki a központba megy.
ill Miskolc Gyöngyös járatpár közül az egyik meg is bukott, azt amit a gyöngyösi Volán közlekedtetett.
Ezen semmi csodálkozni való nincs. A vicinálisok mellett az egyik legerősebb érv a Mátra Volán.
miközben a buszokon egymást tapossák sokszor az emberek.
Venni kell buszt.
Kár lenne érte. A gyöngyösi MÁV pénztárban elég messzire adnak el jegyeket , ez is mutatja akár a Dunántúlra akár Nyíregyházára is vesznek jegyet.
Tegyük fel, hogy Nyíregyházán van valami, amiért odamennek az emberek. Még ez sem jelentené, hogy megéri fenntartani a vasúti közlekedést, de ebből az "akár" - ból számomra az derül ki, hogy kivételes esetben vesznek Nyíregyházára jegyet. Mondjuk hetente egyet.
Nem önmagában a 13 km szakaszt hanem a kieső fővonali bevételeket is illene számba venni, így több kár okoz a bezárás mint hasznot.
Engem az zavart ebben az egészben, hogy a mozdony ott állt Gyöngyösön több kocsival, haszna meg nem volt. Lehetett volna más, értelmes feladatot is találni egy V43 - nak. Esetleg a kocsiknak is. Bz - vel még lehetne járni arra, az úgy sem jó másra.