EndurosTaki Creative Commons License 2011.02.24 0 0 340

Így már érthető...

Amivel sokat tudsz javítan az "átugrasztáson" az az, hogy a túloldalt (szeleppel szembe) a már felrakott külsőköpenyt megpróbálod minél jobban beletaposni a kerék közepén futó vájatba... ha ügyes vagy, akkor ezzel a módszerrel bizonyos gumikat szerelő vas nélkül is fel tudsz tenni. (Pl. a mitasokat elég könnyű, de pl. a mischlenek meg alig akarnak még így is felmenni...).

A kicsípés elleni védekezés egyik jó módszere (a megfelelő szerszám használata mellett) az, hogy felrakásnál a belső gumiba kell egy kis nyomást tenni - ezáltal a belsőnek is lesz egy kis alakja - nem olyan könnyű begyűrni vagy kicsipni.

 

Ragasztó készletként olyat vegyél, amit a teherautókhoz szoktak használni, mert ha pl. ráfutsz egy szögre és mire észreveszed, hogy defekted van, addigra olyan sok helyen átdöfködi a belsődet a szög, hogy már csak kb. 5-10cm átmérőjű folttal lehet eltüntetni... hidd el megéri. (nem beszélve arról, hogy ebben van elegendő mennyiségű ragasztó is.)

Előzmény: BIKE-R (337)