takacs.laszlo Creative Commons License 2011.02.24 0 0 36946

A vasútállomás 1,2 km re van központtól, simán legyalogolható kb 10-15 perc alatt.

 

A Károly Róbert főiskola elég népszerű és a GYöngyös Miskolc  ill Miskolc Gyöngyös járatpár közül az egyik meg is bukott, azt amit a gyöngyösi Volán közlekedtetett.

1995-2000

Összesen napi 1 busz van, miközben gyakorlatilag 2 óránként van csatlakozás a miskolci vonatokhoz Vámosgyörkön.

Vámosgyökön Miskolc felé át lehet szállni elég jó a menetrend.

Budapest felé kelettek volna közvetlen vonatok vámosgyöki átszállással nem sok értelme van, bár így is a Mátra a 37000 fős város a legnagyobb város lenne ami vasút nélkül maradna, miközben a buszokon egymást tapossák sokszor az emberek.

 

Kár lenne érte. A gyöngyösi MÁV pénztárban elég messzire adnak el jegyeket , ez is mutatja akár a Dunántúlra akár Nyíregyházára is vesznek jegyet.

Nem önmagában a 13 km szakaszt hanem a kieső fővonali bevételeket is illene számba venni, így több kár okoz a bezárás mint hasznot.

 

A biztosítóberendezés meg a kialakítás olyan hogy Gyöngyöshalász mh elág miatt a forgalmi dolgozókat nem lehet megspórolni.

Teherforgalom van a Hosszúsíngyártó Kft a MÉH az erdészet  generál napi min 2-3 tehervonatot.

Előzmény: golaz11 (36945)