zsitvica Creative Commons License 2011.02.24 0 0 36940

Egy bizonyos "ukkel" nevű (jelenleg Törölt nick) felhasználó egyetlen szombat délutáni utasszámlálás alapján levonta a gyöngyösi vonal létjogosultságáról a következtetést. Nem ismered véletlenül?

 

------------------------

 

Amikor a lustaság (született) rosszindulattal párosul..................:-((

 

Az 85-ös számlálás "egyetlen szombat délutánja " a Te emlékezeteddel ellentétben így nézett ki :

 - 2008. február 18 hétfő munka és iskolanap

 - 2008. február 19 kedd munka és iskola nap

 - 2008. február 20 szerda munka és iskola nap,

 - 2008. február 21 csütörtök, munka és iskola nap,

 - 2008. február 22 péntek munka és iskola nap,

 - 2008. március 8 szombat

 - 2008. március 9 vasárnap.

 

Mind a 7 napon üzemkezdettől üzemzárásig, valamennyi vonat végig számolva.

 

Fárasztó volt.

Szerencsére volt aki levitt az első vonathoz és visszahozott az utolsótól.

Három napon át volt segítő is.

 

Tudod ez olyan mint a VK topicban a busz- villamos vezetőket bírálók.

Még közülük egyetlen egy se ült végig egy műszakot de jár a szájuk, hogyan vezet a járművezető.

Nem azt várja az ember, hogy vezessenek hanem csak üljenek ott az első ülésen 03,44-től 12,52-ig.

 

Itt is hasonló a helyzet.

Az ilyen számolásokról nem lehet ódákat írni.

S valljuk meg, nagyon unalmas 7 nap alatt vagy 200-szor (nem elirás) megtenni a Vámosgyörk -Gyöngyös távot vonattal.

 

De ha valós adatokat akarsz, akkor meg kell tenned.

 

Utána nyigodtan fogadhatod a nemúgyvolt, nemazvanott, hazudik, hamisít című bírálatokat, lerázod magadról mint kutya a vizet, mert Te ott voltál, Te megszámoltad, Te végigülted mint a 200 vonatutat, de aki nyávog az csak látja a menetrendben, hogy ilyen számú vasútvonal is van.

 

Ez akkkor is így van, ha 3 év múlva jön egy introvertált hazudozó (aki nem volt ott) és a 200 vonatból letagadni óhajt 185-öt.

 

 

 

Előzmény: _nyunyuka (36894)