Egy bizonyos "ukkel" nevű (jelenleg Törölt nick) felhasználó egyetlen szombat délutáni utasszámlálás alapján levonta a gyöngyösi vonal létjogosultságáról a következtetést. Nem ismered véletlenül?
------------------------
Amikor a lustaság (született) rosszindulattal párosul..................:-((
Az 85-ös számlálás "egyetlen szombat délutánja " a Te emlékezeteddel ellentétben így nézett ki :
- 2008. február 18 hétfő munka és iskolanap
- 2008. február 19 kedd munka és iskola nap
- 2008. február 20 szerda munka és iskola nap,
- 2008. február 21 csütörtök, munka és iskola nap,
- 2008. február 22 péntek munka és iskola nap,
- 2008. március 8 szombat
- 2008. március 9 vasárnap.
Mind a 7 napon üzemkezdettől üzemzárásig, valamennyi vonat végig számolva.
Fárasztó volt.
Szerencsére volt aki levitt az első vonathoz és visszahozott az utolsótól.
Három napon át volt segítő is.
Tudod ez olyan mint a VK topicban a busz- villamos vezetőket bírálók.
Még közülük egyetlen egy se ült végig egy műszakot de jár a szájuk, hogyan vezet a járművezető.
Nem azt várja az ember, hogy vezessenek hanem csak üljenek ott az első ülésen 03,44-től 12,52-ig.
Itt is hasonló a helyzet.
Az ilyen számolásokról nem lehet ódákat írni.
S valljuk meg, nagyon unalmas 7 nap alatt vagy 200-szor (nem elirás) megtenni a Vámosgyörk -Gyöngyös távot vonattal.
De ha valós adatokat akarsz, akkor meg kell tenned.
Utána nyigodtan fogadhatod a nemúgyvolt, nemazvanott, hazudik, hamisít című bírálatokat, lerázod magadról mint kutya a vizet, mert Te ott voltál, Te megszámoltad, Te végigülted mint a 200 vonatutat, de aki nyávog az csak látja a menetrendben, hogy ilyen számú vasútvonal is van.
Ez akkkor is így van, ha 3 év múlva jön egy introvertált hazudozó (aki nem volt ott) és a 200 vonatból letagadni óhajt 185-öt.