manhattani Creative Commons License 2011.02.24 0 0 36938

>A vasútnak hatalmas potenciális utazóközönsége van, nézzétek meg a párhuzamosan közlekedő buszokat (személygépkocsiról azért nem beszélek, mert arról nehéz "leszedni" az embereket).

 

Hidd el, buszról vonatra legalább ilyen nehéz "átszedni" az embereket. Aki megszokta, hogy (legnagyobbrészben) közelebb a megálló, kisebb a menetidő, sűrűbb a közlekedés, jobb időben mennek a buszok, nagyon-nagyon nehezen száll át a vonatra. Ha muszáj, keres más megoldást.

 

>a vonaton a jelenlegi rossz kínálat és nulla marketing miatt kevés az utas ...

 

Az emberek nem buták. Pontosan tudják, hogy nekik melyik a jobb közlekedési mód. Ezt nem a marketing befolyásolja...

 

>Ha van párhuzamosan kihasznált buszvonal, akkor van miből utast nyerni ...

 

A szándékotokra nem jó szó a nyerni. Utast vonatra kényszeríteni a jobb :-))

(Amit nem lehet. Esetleg le lehet kényszeríteni a buszról. De nem lehet a vonatra rákényszeríteni.)

 

Amúgy érdekes, hogy a vonatosok miért nem vonatra vonzani akarják az utasokat?? Még a szavak szintjén sem... Ennyire reménytelennek látjátok a dolgot? :-))

 

>a Volán ... utasokat a vonatokról átcsábítani) megfelelő marketinggel

 

Miféle marketinggel?? :-) Láttál te ilyen reklámot, hogy "Ne szálljon a mellékvonali vonatra, üljön inkább buszra, közelebb áll meg az Ön lakóhelyéhez, hamarabb odaér ..." stb.

Én ugyan nem láttam... Nincs is! Tudja azt úgyis mindenki, felesleges reklámra költeni!

Nem annak kéne lenni a vasúton az utasszám növelésének a módja, hogy öljük a buszt. Ez az utazók érdekei ellen van. Tudom, az vasutas részről le van tojva..........

 

Előzmény: Törölt nick (36916)