Kököjszi-Bobojsza Creative Commons License 2011.02.23 0 0 36864

Szép feladat amit kitaláltál nekem, de biztos hogy munka és család mellett nem lesz rá időm. Ez nem jelenti azt hogy nem is foglalkozom a kérdéssel, segítséggel talán menni fog. Itt a topikon azt szűrtem le hogy Te szakértőként dolgoztál a közlekedési kormányzatnál abban az időkben amikor mellékvonalakat zártak be, tehát ezek az adatok elvileg nálad rendelkezésre állnak, hiszen valamivel meg kellett indokolni a vasútpusztítást. Megosztanád velünk? Hátha a nekem szükséges adatok felét meg is tudnád adni!

 

Egyébként szívesen utazom Ikarus buszokon is (máson nem), de csak ott ahol nem bosszant hogy a vasúttal párhuzamosan megyünk és járhatna a busz helyett vonat. Engem ez az egész párhuzamosság nem is érdekelne ha nem zártak volna be vonalakat és nem tartanék attól hogy a most újranyitottakat újból bezárják. Mint már írtam nagy kár hogy az utcai hőbölgés nem vezetett előrehozott választásokhoz és nem maradtak meg a vonalak, persze lehet hogy a letűnt erők pazarlására hivatkozva a narancssárgák is bezártak volna párat. Most az előző erőket a pokolba kívánom, a jelenlegieket istenítem mert ők visszaadtak pár vonalat. Látszik hogy számolgathatunk akármit, politikai döntéseken múlik lesz e mellékvonal vagy sem. Csak a kisvasutakat sajnálom nagyon, azokat biztosan nem nyitják újra....Meg a Lepsény-Hajmáskér vonalat... De felesleges is sorolni, mert mindet ahol valaha is volt lehetőség vonatozni. Még megszűntetés előtt gyorsan végigjártam mindet, régen sajnos nem figyeltem erre és a 64-es meg a 48-49-es bukta.

Előzmény: zsitvica (36863)