vanyek82 Creative Commons License 2011.02.16 0 0 3364

A károk mindig ugyan azok és előjele semmi sincs az ég adta világon. Pont ma vettem meg a láncszettet hozzá 100e ft-ért! A legnagyobb kár pedig, hogy eltörik az összes szelepemelő himba aminek darabja 15E ft namost ha ezt beszorzod 16-al akkor nagyon durva számot lehet kapni. Igen 240E ft + ugye 100E az új vezérlésszett. + el kell mondani egy imát, h nem görbült el egy szelep sem, mert ha igen akkor hengerfej le, mondjuk a tömítés az nem drága 15e ft környéke csak :) Összehasonlítottam az új és a régi láncszettet és nagyon dúrván meg van nyúlva a régi és a fogasketék is nagyon fűrészfogas, de a legnagyobb baj, h a láncvezető is kopik de annyit, hogy a feszítőpatron nem képes annyira kinyúlni és egyszerűen nem lesz feszes a lánc. 476E km-nél ugrott átt a vezérlés a másik kocsin 502E km-nél. Akinek ilyen motoros kocsija van javaslom 400E-nél azonnal cserélje. És ha belegondolunk nem is drága, mert egy 1.9 dci 90ezrenkénti vezérműszíj cseréje 50E ft-ba kerül, vagyis ha km-re vetítjük le kevesebb mint a felébe kerül.

Előzmény: cs!pesz (3363)