A kondorosi az eleve nem is személyszállításra épült kvázi egy jó hosszú iparvágány, régen is inkább a teher ment, hozzácsaptak egy személykocsit a onathoz,h aki akar utazhasson. Kondorosról viszont ma is lenne mit elszállítani élő éldája annak,a saját hülyesége folytán a MÁV elvesztette a teherforgalmat. Egy tollonással eldöntötték ,h kisállomásokról nem viszünk el semmit. Kiragasztották (ma is kint van) az állomásra, h innen terhet már nem viszünk tessék átvinni Nagyszénásra. A helyiek meg közölték, h akkor lófasz a seggetekbe, a kamion nem Nagyszénásra hordja majd hanem a megrendelőig. Előtte meg Szergejes teervonatok jártak rendszeresen és vitték a mezőgazdasági terményeket. Ma meg a volt rakodó tele van kamionokkal, és nem unatkoznak, mert mindig van mit szállítani.
Kisszénás-Kondoros között lenne még fantázia a síntaxiban. Egy régi sínautó állna Kisszénáson, ott úgyis van szolgálat, vagyis rájuk lehetne bízni a dolgot. Az utas ha utazni akar akkor áttelefonál, h jöhet a taxi. Vonatmentes időbe persze. Valaki meg átszáguld a kocsival (az tuti mehet gyorsabban mint egy Bz elvégre jóval könnyebb) és beviszi. Ha nincs utas nem megy ki. Csak azt kell kifüggeszteni, h mettől meddig lehet hívni a taxit.
Személyszállításra BZ-el újranyitni azt tényleg nem éri meg. Teherszállításra viszont lehetne használni ,csak tartok tőle ,h már késő, hiszen a 2003-ban hoppon maradt szállítókat már nehezen lehetne visszacsábítani a vasútra.