zsitvica Creative Commons License 2011.02.16 0 0 36632

Hát ez így most már jó kérdés! Aztán az a nagy forradalmi közlekedési törvény mire lesz kész?

Nincsenek egy kicsit elkésve vele?

 

-------------------

 

Amikor 2009 őszén azt mondtuk páran, hogy ideje felkészülni azt a választ kaptuk, hogy :

 - ebbe ne üssük az orrunkat,

 - akik "ezeknek is" dolgoztak azokra nincs szükség az új érának,

 - van akik készítik az új rezsim terveit (pincetervezők)

 - átadás-átvétel után kész tervekkel indulunk ..........ez volt a " Hétfőn ezzel kezdjük".....című projekt.

 

Azután eljött a váltás 2010 májusában és (sajnos) kiderült, hogy semmiféle terv nincs.

Akik ígérték, 2009-től, nem készítették el.

Akik hatalomra kerültek (mert eredetileg más beosztásra készültek) kicsit duzzogtak, egymás elgondolásait minősítették hülyeségnek.

 

2010 őszén elindítottak egy Közlekedéspolitikai (koncepció), stratégia elkészítést naaaagy csindrattával, szép körítéssel az egyik alágazatnál.

Volt TV , államtitkár, mindenki.

 

De már oda se hívták el a pénzügyminisztérium képviselőjét.

Röpködtek a +100 milliárdok (nem egy) anélkül, hogy aki majd a pénzt adja, az tudott vagy hallott volna a vágyakról.

 

Nem lett folytatás.

A közlekedés másik 4 alágazatáról elmaradt a szakmai vita és így értelemszerűen összegző, összefoglaló szakmai vita se lett.

 

Egyelőre ötletelés folyik.

No.1 kijelenti = mínusz 50 a vasúttól.

A szakminiszter rá két hétre + 72-öt ígér csak pályavasútra.

 

Jobbkezem elvesz 10 milliárdot a fogyasztói árkiegészítésből, rá előttte egy héttel a MÁV vezérkara benyújt egy 4900 milliárdos fejlesztési igényt, mégha 2034-ig akkor is........:-))

 

-----------------------------

 

No.1. b@gatja őket a határidőkkel, most sietve szedik össze az embereket, hogy tényleg csináljanak már valamit, mert elmúlt 8 hónap láblógatással.

S így is még ezzel együtt is, mindíg jobbak mint elődeik.................:-(((

 

 

 

 

Előzmény: Aln 663 1189 (36628)