A négyes metróba is számolaltaul öntik a milliárdokat. És még mindig nincs készen, pedigm ár több mint 10 éve épül. em érdekes, ennyit nem ér eldöntötték , kell mert csak ésmndig is lesz rá pénz. Pedigcsak abból ,amit eddig ráköltöttek meg lehetett volna csinálni olyan dolgokat, amik sokkal jobban javították vola a bp-i közlekedést:
-3as metró meghosszabbítása Kápmegyerreés Ferihegyre.
-M2 és gödöllői HÉV összekötése ezáltal közös peronos átsázllás ill. átszállásmentes kapcsolat.
-1-es villamos Etele térig meghosszabbítása és pályafelújítás.
- 49-es villamos visszaépítése a Nyugati pályaudvarig.
- 44-es villamos komplett újjáépítése ill. meghosszabbítása a Rákóczi úton.
Vicis nyelven pedig ebből a több mint 500 milliárdból legalább 1000 km vicinálist fel lehetett volna újítani teljesen.
Amire akarat van arra pénz is szokott lenni, előbb-utóbb kerül is rá. Pl. búzamező alá alagútra és két kis száalmas domb közé völgyhídrasőt még a köröshegyi völgyhídra is jutott, utóbbiról már ki is mondták, nem volt szükséges megépíteni.