Jó leírás, biztos tényleg meg is lehet valósítani, amit leírtál. Igaz, hogy nem kis pénzből.
Arról nem írtál, hogy miért kellene a pénzt erre költeni, azon túl, hogy te mindenütt szereted a mellékvonalakat. Olyan sok az utas, hogy a meglévő, az általad felsorolt (vagy a szükséges) helyeken megálló busz nem tudja elvinni? (aminek a pályája már most általában 80-as...)
Ha létrejönnek a megállók, az esőtetőket Courbosier tervezné, minden teljes árú utas hostesslányoktól ingyen kávét kap reggel és ingyen konyakot este, és hat milliárdért vett dízel motorvonat vinné 80-nal az utasokat, akkor nőne az utasszám néhány (kevés...) %-kal...
Szerinted gazdaságilag áll ma úgy Magyarország, hogy megengedhesse magának ezt a beruházást (persze igazából Courboisier és hostesslányok nélkül gondolom... :-) )
Amúgy a mellékvonalakat én is szeretem, de belátom, hogy csak ott lehet fenntartani és fejleszteni, ahol tényleg szükség van rá.
A szükség lehet tömeges utazási igény (akkor is, ha annak kielégítése ráfizetéses), lehet turisztikai is. Csak szükség legyen...