Kököjszi-Bobojsza
2011.02.14
|
|
0 0
36537
|
http://www.netlexikon.hu/cimszo/vicin%E1lis
E szerint igen. Mindegy, lényeg hogy a 2-es vonal fejlesztve lesz és nem a léte a kérdés. Kipipálva.
De mi lesz a 4-essel?
A vonat menetideje nagyjából megegyezik a buszéval, de a vonat nem érinti Dorogot, így már nem olyan rózsás a kép. Dorogról ezért jó csatlakozások kellenek Kertvárosban, onnan Nyergesújfaluig érdemes 80-ra fejleszteni a sebességet. Kell egy megálló Tokodaltárón, még kettő Táton és Nyergesújfalun. A térképre nézve csak Süttőn van hátrányban a vasút mert a lakott terület szélén halad, de itt sincs túl messze a főút ezért kellene még egy megálló. Süttő felsőtől Almásfüzitőig megint 80-as pálya kell, Nyergesújfalu és Süttő felső között a sűrű megállás miatt nem is érdemes. Talán Dunaalmás végén is kéne még egy megállás. Így a teljes felújítás nélkül is elérhető a versenyképes menetidő, jó almásfüzitői csatlakozással a 10-es út mellett lakóknak Tatabányára jutása is megoldott. Persze a megállók kiépítése és engedélyeztetése, a meglévő állomásokon és megállókban a magsperonok kiépítése is jelentős költség, de így a teljes felújításhoz képest sokkal kisebb költséggel javítható a vasúti közlekedés, persze a jobb pályán óránkénti ütemes menetrend kell.
Bili off |
Előzmény: manhattani (36535)
|
|