Szerintem az illető távol van az oknyomozótól, csupán szakmájának általános feltételeihez tartozik, hogy csak félig higgye el, amit lát, és egyáltalán ne higgye, amit hall... ;)
Mindent a forrástól.
A japán példát azért hoztam, mert ezt találtam, egyébként teljesen jó példa. Attól még, hogy a csúcstechnika hazája, mégis lerobbant néhány Q400-asuk. A repülésben meg remélem, hogy nincs óriási különbség egy japán és egy magyar műszaki személyzet között, már csak a kedves utasok biztonsága érdekében is. :))
És ugye arról volt szó, hogy általánosságban szar-e a típus, a japán példából pedig az látszik, hogy nem, nem az. :)
Szvsz amikor két BKK, két PEK, két YYZ és napi JFK volt, azt azért két gépnek tudnia kellene vinni. Kíváncsi lennék, hogy pl. nyugatabbra mennyit pihentetnek egy 767-est... Ha pihen, nem termel, tök egyszerű.
És azért egy-egy gép tudott jó néhány órát pihenni két járat között, illetve még jó pár hónapja a Malév topikban valaki belinkelte, hány ciklust és hány órát repültek a nagyvasaink, és egyáltalán nem voltak szemtelenül kihasználva.