Bármennyire is küzdök az ellen ,hogy kimaradjak ebből a beszélgetésből,de nem megy.Érdekes okfejtéseket olvastam ,de miért pont egy Japán légitársaságot elemezünk?A csúcstechnika hazája ,mit is várunk tőlük.
Kémemim jelentették ,hogy egy oknyomozó újságíróval folytatok gondolat karatét. :)
Már folyamatban van az adatok pontos begyűjtése ,hogyan is teljesítenek a botmixereink. Amint megvan beszámolok róla.Mág az is lehet ,hogy fejet hajtok és beismerem a tévedésem. :)
Majd kiderül.
A nagyvasakkal kapcsolatban csak annyit füznék hozzá ,hogy 4célállomást két géppel repülni komoly hazárdjáték. Délután indult NY. hajnalban jött meg Torontó majd ugyanaz a gép déután spuri Peking.A másik hazajött délelött NY-ból és éjjel ment Bankokba.Ki sem hűltek a hajtóművek és már mentek is.Így ne csodálkozzunk ,ha műszaki okok miatt jártot kellett törölni.Vagy jelentős késéssel vagy egy napos csúszással mehetett tovább.Egy hét alatt érték utol magukat és ahoz az kellett ,hogy a másik gép hibamentes legyen.
A Q400-asokat valóban lehet helytelen vezetés álltal műszakilag kinyirni ,de jelenleg azokat pont a 767-es pilcsik vezetik.Nem hinném ,hogy csalódotságuk miatt ütnék vágnák a jószágokat.Nem hülyék ,hanem felelőségük tudatában lévő szakemberek.lehet ,hogy jobban becsapják az ajtót maguk mügött ,de nem hinném ,hogy úgy kezelnék a gépet mintha egy videojáték lenne.
Mint mindenben mi Magyarok jók vagyunk.Jó üzleteket tudunk kötni.Ennek az eredményét látjuk.Lehet, ha új gépeket vettünk volna,nem lenne ennyi gond.
Ez van!