mdbz Creative Commons License 2011.02.13 0 0 36494

"Nagyatád vasútja abban a különleges helyzetben van, hogy azok a tendenciák, melyek a magyar vasúthálózaton már végigsöpörtek (vagy éppen zajlanak, lásd nagykereki vonal), és csak romokat hagytak maguk után, Somogy ezen világ elől félig elzárt részén még nem jelentkeztek."

 

Tájékozatlanságod elképesztő! Még hogy nem jelentkeztek? Kaposvár - Szigetvár, Kaposmérő - Középrigóc, Nagyatád - Barcs vonalak felszedése, a Somogyszob - Balatonkeresztúr vonal bezárása, a Kaposvár - Fonyód és a Kaposvár - Siófok vonalak erőteljes visszafejlesztése, ezek mind a világnak félig elzárt azon részén történtek, amit Somogy-országnak neveznek!

Hozzá tartozik a dologhoz hogy kozma olvtársunk szeméről sajnos nem akar lehullni a rózsaszín hájog. A szóló Bz, a néhanapján közlekedő tehervonat semmi ahhoz képest, hogy valamikor a 2AB+4mellék zsufolva közlekedet, de járt ide 5 kocsis MD is! Az atádi konzervgyárból szezonban naponta indultak a "zakusztkával" megrakott vonatok. Olyan "tanyák" maradtak vasút nélkül, mint Kadarkút, Lad, Homokszentgyörgy, Csokonyavisonta, Böhönye, Marcali stb.

Előzmény: Törölt nick (36478)